Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami
20 września br. na podstawie Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2019.1696), weszły w życie nowe przepisy Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - prawo bankowe, które nakładają na banki obowiązek dostosowania procesu obsługi osób ze szczególnymi potrzebami od 21 listopada 2019 r.
Osoby ze szczególnymi potrzebami mają prawo otrzymać dokumenty dostosowane do ich potrzeb - ogólne warunki umów oraz regulaminów - w ciągu 7 dni od zgłoszenia. Mogą je otrzymać w w formach takich jak:
-
nagranie audio
-
nagranie wizualne w polskim języku migowym
-
nagranie wizualne treści w polskim języku migowym
W naszym Banku wniosek o udzielnie pomocy w obsłudze możecie Państwo składać:
-
drogą elektroniczną mail: sekretariat@gbsstrzelin.pl
-
bezpośrednio do Zespołu Wsparcia i Wdrożeń w Centrali Banku ul. J. Kilińskiego 2/4 w Strzelinie
WNIOSEK DO POBRANIA PONIŻEJ