Oświadczenia do Tarczy Finansowej dla przedsiębiorców
Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,
zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
• Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, przy czym wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu;
lub
• Oświadczenie Beneficjenta o potwierdzeniu i akceptacji treści i należytego zawarcia Umowy Subwencji Finansowej, przy czym wzór tego oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu.
- Regulamin programu Tarcza Finansowa PFR dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
- Wzór pełnomocnictwa – zał. nr 2 do Regulaminu
- Wzór oświadczenia – zał. nr 3 do Regulaminu
Dokument (Pełnomocnictwo i Oświadczenie) należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.
Dokumenty należy przesłać za pomocą bankowości interentowej lub osobiście w placówce, w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2021 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie przez Fundusz Umowy.
W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.
Dostarczenie ww. dokumentów do Banku może nastąpić w następujący sposób:
- w formie elektronicznej (Bankowość Internetowa)
Zakładka Świadczenia, akceptujemy dane do wniosków -> otworzy nam się okno z wyborem wniosku
Okno z formularzami do załączania dokumentów
lub
- w formie papierowej osobiście lub przez pocztę,
lub
- w przypadku KRS i CEIDG dopuszcza się weryfikację w rejestrach (KRS, CEIDG) w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta pod warunkiem, że Banki odbiorą od Beneficjenta oświadczenie, które może być złożone przez Beneficjenta w Bankowości Elektronicznej, w której Beneficjent:
- potwierdzi, że zapoznał się z przedstawionymi przez Bank dokumentami,
- potwierdzi, że dane zawarte w dokumentach, są prawdziwe, oraz
- wyrazi zgodę na przekazanie do PFR dokumentów, które zostały przedstawione Beneficjentowi przez Bank