ubezpieczenia
W związku z powodzią i masowymi szkodami poniżej przedstawiamy wdrożoną procedurę zgłaszania szkód GENERALI:
1. Zgłoszenie szkody:
- szkodę zarejestrujesz na stronie www https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend/#/zglos-sprawe
- GENERALI uruchomiło również specjalny nr telefonu: 81 460 71 81
2. Wytyczne dla zgłoszenia szkody:
- Zrób zdjęcia zniszczeń, zanim zaczniesz sprzątać teren i wykonywać nawet tymczasowe naprawy.
- Zabezpiecz uszkodzenia i teren wokół nich, żeby szkody się nie rozprzestrzeniały. Zrób to z zachowaniem swojego bezpieczeństwa.
- Zgłoś szkodę przez formularz na stronie ZGŁOŚ SZKODĘ https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend/#/zglos-sprawe
- Wypełnij formularz, wpisując możliwie najwięcej szczegółów dotyczących szkody. Do zgłoszenia dołącz zdjęcia zniszczeń.
- Podaj nam swój numer konta żebyśmy mogli jak najszybciej przekazać Ci środki na pokrycie szkód.
- Skontaktujemy się z Tobą, jeśli będzie potrzebna wizyta rzeczoznawcy, jeżeli masz zrobione zdjęcia szkód- możesz zacząć sprzątnąć uszkodzone mienie.
3. Informacja o szkodzie:
- status szkody Klient może sprawdzić na koncie szkodowym
https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend/#/