Reklamacje
Bank rozpatruje złożone skargi i reklamacje w sposób rzetelny, wnikliwy, obiektywny i terminowy, z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zasad uczciwego obrotu i dobrych zwyczajów. Proces rozpatrzenia skargi lub reklamacji zostaje przeprowadzony niezwłocznie, z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach, rekomendacjach oraz wewnętrznych aktach prawnych Banku normujących ten zakres.
Organem powołanym do oceny przestrzegania przez banki i ich pracowników oraz przez osoby trzecie, za pośrednictwem których banki wykonują czynności bankowe, zasad etycznych określonych w Kodeksie jest Komisja Etyki Bankowej działająca przy Związku Banków Polskich.
Pliki do pobrania
informacja-dla-klienta.pdf | POBIERZ |
zalacznik-nr-12-wzor-formularza-reklamacyjnego-dot-rekl-ubezp.pdf | POBIERZ |
10-zalacznik-nr-10-formularz-reklamacji-kartowej-klient-indywidualn-.pdf | POBIERZ |
11-zalacznik-nr-11-formularz-reklamacji-kartowej-klient-instytucjonalny-.pdf | POBIERZ |
2-zalacznik-nr-2-formularz-reklamacji-klienci-instytucjonalni-.pdf | POBIERZ |
1-zalacznik-nr-1-formularz-reklamacji-klienci-indywidualni-.pdf | POBIERZ |